Redo.

Igår var det fin väder ute.
Jag och Theo gick bort till Patrik och Ingrid vid kvart över sex. Där bytte vi, Patrik fick vagnen och jag fick en cykel sen cyklade vi ner mot ballongskogen där friskis och svettis hade jympa ute. Det var hur roligt som helst och verkligen något jag ska göra igen! När vi var klara hittade vi Patrik och Theo vid sidan om, det är ju en lekpark där också :) Verkligen snällt av honom att ställa upp..

Väl hemma värkte hela kroppen, redan då.
Idag känns det ganska påtagligt också.
Jag och Theo har varit uppe ett tag.
Vi ska ner till arbetsförmedligen om en stund, sen ska Johan klippa sig.
Därefter ska jag inta ratten och köra norrut för ett arbetspass på 5 dygn :S
Känns pirrigt som attan och jag kommer nog längta hem.
Men det får gå..
Blir ju semester på Gotland när jag kommer tillbaka :)


Ha de bra.. Dröjer nog en stund innan det händernått mer här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0