Lördag..

Vi åkte ner på stan och traffade Anders och Carina.
En trevlig stund där. Jag har letat en klänning att ha på midsommar både här och i Sundsvall men jag hittar INGEN. Johan säger att jag blivit kräsen, jag hävdar att jag blivit som jag umgås (!) haha..

Theo fick sin styrsel iaf. Ett par skit snygga shorts och en fin fin skjorta till.. Hoppas på bra väder bara ;)
Sen åkte vi och handlade. Väl hemma satte Johan igång att göra sig iordning.
Jag har verkligen världens snyggaste kille.. Dock inte när druckit upp sina öl ;) Men innan han gick ikväll kunde jag verkligen konstatera att han var skit snygg samtidigt som han gick och muttrade över att behöva stryka sin egen skjorta själv :) Inte nog med att han är snygg så har han VÄRLDENS STÖRSTA HJÄRTA ! ! !


JAg har slängt i mig middag och badat och busat med Theo som just nu kryper runt i en stormade fart här på golvet. Känns ganska skönt att vara hemma. Vädret är kasst och när bossen här hemma somnat ska jag knapra i mig mina grönsaker..

Ha en fin kväll för det ska jag och min bebis ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0