Interpool

Det är inter verje dag man blir serverad räkmackor till frukost efter en härlig sovmorgon, men det fick jag idag :)
Vi har haft en gemytlig dag, stresslös och skönt.

Framåt kvällningen åkte vi ner till Interpool med vänner för att ha en trevlig kväll också och det blev det :)



Vi åkter ner tidigare än sagt för att hinna surra och ha lite tid på tu man hand..



Härilgt värre <3



Sen kom dom andra och vi fick massa goda skratt!


Det var super trevligt och kul att träffa alla.
Vi käkade god mat, som vi fick vänta på länge ;) Pratade vikten i ironi, och ja hade disskutioner om allt i från det gräsliga ljudet under fotbolls vm till husköp.. Haha
Theo somnade lagomt till att varmrätten kom in :)


Men vaknade igen och fick till sin stora förtjusning se att en av hans favoriter var där :) CARINA ligger högt i kurs!


Imorgon bitti åker vi till Stockholm för att träffa min farmor. Pappa är också där så han ska ta Theo så jag och Johan får åka in till stan och kika lite.. Någon skyview tycks inte bli av denna gång :S haha.. Men jag jobbar vidare på det! 

Torsdag blir det träning om vädret tillåter, f&s i ballongskogen (som ronja sa) :) 
Är grymt nyfiken på hur hon har det på Gotland, borde ringa henne imorgon! 

Ha en fin kväll! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0