Helg helg :)

Gårdagen var superb! Vi möttes upp hemma hos Emmy på söder. Hon hade så fin lägenhet, jag blev förälska. Men vi tog en för drink och gick sen vidare till (jag minns inte vad stället heter) men gamla greken. As god tre rätters middag!Jag tog ett glas vitt vin.. Vi gick vidare till Heart Break och skulle vara med på Qizen, men ganska fort rundade jag av och gick hemåt. Borde räknat ut attdetär stundent vecka och fullkomligt kryllar av studenter på varenda krog. Så jag drog hem och nattade Theo och tod en härlig dusch.. Men en superkväll blev det ändå.


F R E D A G O C H J A G S K A Å K A H E M Å T ! !

Idag är fredagen här, jag har packat för fullt denna morgon.. Badat Theo som sovit lite bättre inatt iaf..
Jag ska göra klart här inne sen ska vi gå ut på gården och busa lite. Pappa ska komma förbi och säga hej. Han är på våg till Avesta så han åker ju förbi här.

När J slutar ska vi packa bilen sen åker vi mot Sundsvall, där plockar vi upp Fanny! :) Sen blir nästa och sista destinationen Ramsele, då ska jag hälsa på valparna och dom hemma. Sen beger jag och Johan oss mot Sel där Rebecca har en "För sommar fest" :)

Johan går på semester idag.. Han blir hemma ända till slutet på Augusti :) Skönt för honom. Justvad han behöver nu!

hadetbra.
Härliga helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0