Galet


VILKEN DAG!!!

Helt underbar, men hela min kropp värker! :)
Vi gick i solen till hemlingby där vi sen grillade korv mitt i all mygg.. Jag har myggbett på hela mina ben, men det fanns som inte tid att klia så dom syns knappt, som tur är..

Vi satt i solen där uppe en stund också innan vi gick tillbaka. 6 timmar var vi ute och vandrade.


Theo glassar i skuggan efter att ha busat av sig med barnen.


Ida och Frida.


Theo och Elias.


Melvin, Elvira, Ida och Kattis!

Det var kanon trevligt att hänga med dom och nästa vecka är vi bjudna till Frida som blivit med hus :) Vet inte om jag kommer hinna tillbaka tills dess men jag hoppas det!

Vi var hemma strax efter fyra, då var det bara att svida om. Träningskläder på och direkt när Johan kom hem halv sprang jag ner till stan för att hinna möta upp Carina. 5 minuter i går jag in i salen och inser att hon inte är där. Dessutom har jag hamnat på ett styrkepass, MEDEL. Jo tjena. Vände förvirrad i dörren och då ringde hon. Jag hade fattat fel. Vi skulle vara på torget :) haha. så jag sprang genom stan för att hinna och fem minuter över var jag på plats och då körde vi ett arobics pass.. kordinationen är det fel på ;) men övning ger färdighet!

Jag hade fått mig två korvar på hela dagen så jag halv sprang även hem och när jag kom hem drog Johan, då skulle han träna :P Snacka om att springa om varandra. Men jag har iaf slängt i mig en improviserad tonfisk sallad. Ska göra ett ryck här hemma innan jag tänker V I L A på soffan!

Det är så roligt att komma hem och möta Theos leende och se hur glad han blir av att se mig eller Johan :) Sånt värmer.

Ikväll skickar jag mina Tankar till Ronja som har gjort sina år och nu blir sjuksköterska. Hon är på lärarmiddag ikväll och jag hoppas verkligen dom har roligt! Dom förtjänar det!

Nu ska jag busa med killen här hemma.

Ha det fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0