Det vankas helg..



Undra om vädret säger menande: "Det är inte idag du bör ta snacket med arbetsförmedlingen" Eller om det bara är dåligt väder för att.. Tycker synd om alla studenter idag, men å andra sidan regnade det på min student också och det var lika roligt ändå :)

Så idag ska jag och Theo ner och alltså ta tjuren vid hornen, ifrågasätta arbetsförmedlingen!? Åhh jag gruvar redan. Men först ska jag hämta upp tvätt som jag tvättat nu på morgonen.. Gavlegårdarna har varit här med ny ugnslucka och garderobsdörr, så nu är det fixat.. Sen ska vi på 10 månaders kontroll med Lillen.. Hoppas hoppas det blir sol bara.

Nu: BAJSBLÖJA!

Ha en fin dag.-.






Någon sa att det var inte mitt ansvar då och det är inte mitt ansvar nu, att det aldrig varit mitt ansvar och det kändes ganska skönt att höra.


Kommentarer
Postat av: Tess

Har du en planta på huvudet ;)

2010-06-11 @ 08:51:43
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0