TREVLIG SOMMAR!

Har just avslutat ytterligare ett fem dygns pass. Denna gång var Johan och Theo med, fast dom var hos mamma under tiden jag jobbade.
Det händer på tok för mycket just nu, jag hinner alls med denna blogg så som jag skulle vilja.
Jobbar jag inte så är vi ute på andra äventyr. Allt med nya jobbet och vad det innebär, disskutioner kring utbildningar, dagis, och framför allt.. Flytten (!) Vi har inte ens börjat packa och det kommer inte bli av heller på drygt tre veckor. Vi fick nycklarna idag.
Kom just till lägenheten i Gävle och imorgon åker vi vidare till Rätan för att spendera denna ledighet där.
Jag vet inte vad det är för ställe, men det blir säkert trevligt. Jag hoppas på sol. Sol, Sol..

Samtidigt som allt pratiskt sker händer massa inombords. 
Ilska som jag aldrig tidigare upplevt.
Mitt i allt saknar jag Theo när jag jobbar men är sjukt lycklig över att jag iaf har ett jobb. Ett jobb som jag trivs med och som fungerar bra. En sak har jag lärt mig under dessa 10 dygn. TACKSAMHET!
Tacksamhet över mitt liv!

Den här sommaren är fullspäckad av händelser och det känns jätte roligt! Bollen är konstant i rullning, men nästa sommar om en semester exiterar ska jag göra som Jessica, inte planera in något :) En spontan oplanerad ledighet. Jag undrar hur många mil vår bil gått innan sommaren är slut.


I fortsättningen när det finns mer tid kommer detta att bli lösenords skyddat.
Tills vidare önskar jag alla en HÄRLIG SEMESTER, badar i mini poolen med Theo, Jobbar och flänger
 och lämnar detta tills vi kommit i fas igen :)

HA EN HÄRLIG SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0