Hej hallå-

Har lite tid över så jag hamnade här :)


Johan ringde igår, han var i Sundsvall med pappa och syrran. Dom var på fotboll.
Han hade köpt regnkläder till Theo, just de kläder jag ville att han skulle ha :) Vi laddar upp inför dagis.


Letar febrilt min nessisär som försvunnit spårlöst.
Skatill Sundsvall på Ikea imorgon, café besök och annat skoj :) ser fram emot det.
Shopping på arbetstid ;) Ska köpra blandannat en ryggsäk åt lill Theo.

Jobbet funkar bra. Stor trivs.

Snart drar URkult igång och jag har köpt billjett till en av kvällarna. Invigningen och Kapten Röd.
Ska bli helt undebart kul !!!

Annars knallar dagarna på och vi hinner inte alls med dom där "måste göra" sakerna.

Jag ser fram emot ett bil köp! MIN ALLDELES EGNA BIL :) Äntligan kan man känna sig delaktig i ekonomin på riktigt.

Johan och Theo spenderar dagarna hos mamma hemma i Ramsele. Theo lär sig nya saker varje dag och han är skit rolig att vara med nu :)

Allt flyter på. Men jag har en känsla som är jobbig. SAKNAD!

Jag saknar en massa människor, ingen nämnd ingen glömd. Men ni vet nog vilka ni är.

"Hur kan man sakna någon man aldrig haft"


På berget i Åre.


Mitt liv är fantastiskt just nu.
Måste bara hittanessisärså letning fortsätter.

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0