bilder

Jag kastar in lite bilder..




Världens bästa syster med Lilla Ruffe, hennes nya bebis!


  

Mammas fina blommor på hennes födelsedag.

Vi har nyss kommit hem från Jämtland, Härjedalen där vi spenderat dom senaste dagarna.



Vi bodde hos Johan faste Magny, en härlig tant!










Vi har badat varit på marknadet och loppisar och haft kanon härligt!





Kanan var det nog Johan som hade mest roligt åt ;)



¨
Theo träffade en kompis, grannens dotter, men det är bättre att leka med Flisa ändå konstaterade han :)



Vackra landskap och en massa aläktingar har vi träffat. Johan kusiner och Theos tremänningar kom också. 
God mat hos hans faster Nancy och dom tog även till björn berget för att visa hus från 1800 talet där möbler och kuriosa var välbevarat. Hur häftigt som helst. 

Imorse packade vi in oss i bilen igen. Nu är vi på hemma plan. Jag och Theo kom nyss hem från en prommis. 
Jag packar om väskan för nya språng. Ne, den här sommare är vi inte hemma just nått, men nu är alla datum iaf planerade. Så efter Theos 1 års dag bär flyttlasset av. Och helgen efter det blir det bara jag och J. 
Tills vidare njuter vi av sommaren, bad och härliga skratt. Och jobb så klart. Nästa pass blir långt, men efter det är det Pink konsert i Göteborg :) 

Ikväll kommer Linus och han följer oss till R imorgon men först ett stop i S för nya gaddningar ;) 

Ha det fint!

  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0