Anita Allendés

Jag stor trivs fortfarande på jobbet.
Just nu har jobbat mer dygn än vad huvudet pallar med tydligen, men imorgon kliver jag av.
Då ska jag hem och tok busa med Theo och sen åker vi till Göteborg på Pink!

Ikväll ska jag träffa min gamla lärare, sen tiden på Tjörn, Anita. Hennes ex man bor i huset brevid där jag jobbar och hon är här med sina barn (ja världen är liten) . Ska bli enormt roligt att träffa henne igen. Det är nog en av dom galntaste tanterna jag stött på.

Flytten närmare sig och så även Theos 1 års dag, tiden går för fort.


Jag har blivit på nytt kär också känns det som.
Tänk vad förändringar kan göra gott ibland.
Ett jobb var presic vad jag behövde.

Min första heltidslön från ett klockrent jobb trillar in på fredag!
 Det hade jag aldrig ens kunnat drömt om för några månader sen.

Hoppas ni har en fin sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0