Vi ses snart igen :)



Nu har syrran åkt. Vi sa hej då på tåget och vi ses ju faktiskt om en vecka igen!




Fast det blir ju tomt och trist här ändå :)




Solstrålen får lysa upp dagarna här hemma..


Fast han sover ju ganska mycket också.



Så kan det gå när Theo tar nappen själv ;)


Men den är lika god uppochner :)


Flisan var på toppen humör efter lite sömn :P


Best Friends!



Nybytt blöja :P








Lastbilen hade kört rätt in under bron utan lägga märke till att han var för hög. Jag tyckte synd om den stackaren som körde.

Ja, och nu är jag tillbaka hemma från stan. Hämtade ut mitt 6 månaders paket från Lindex, fick ju rabatt där vilket kom perfekt då vi verkligen behöver nya pyjamser här hemma.
Jag har nyss diskat undan berget av disk och röjt undan här hemma för att avnjuta en härlig kväll.
Skulle egentligen bort, men det blev inget av. Skönt det också.
Sa ifrån jobb på brynjan då annat kom ivägen så det blev inget av det heller.
Och i slutändan känns det ganska ok att bara vara hemma också.

Till veckan börjar jakten på jobb. Ska prata med min enda och bästa kontakt och se om jag kan få hjälp.

Ha en fin helg!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha kommer sakna er, men vi ses ju snart :)

2010-01-23 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0