Vad står på?


Nya vällingen, barnmaten, sömnbrist, värk, tänder? Ja något är det som framkallar en otroligt gnällig liten pojke, men är han inte söt ändå? Vi forstätte klura ut vad det är som stör tills vi hittar lösningen.


För så länge dagen bjuder på ljusglimtar som detta leende är det ju inget att gnälla över..



Kanske borde jag tacka barn tv för det ;) Fiffi och Pingu är ju en total lycka.




Tar snart vagnen och går ut igen, det är ju stört fint väder så vad gör bättre än ännu mer frisk luft?
Ska möta upp lillasyster och sen hem och laga middag, kanske är jag piggare efter ett gympa pass ikväll.
Tvätten är vikt och jag fick nyss veta att en vän från Ramsele (Cricko) ska jobba några veckor inne i stan, på Stadium :) Då ska jag knalla in med en Kaffe till honom i dagarna och säga hej :)
Ska fråga Fanny om vi inte kan piffa till oss lite på fredag, händer inget speciellt. Vi ska äta Tacos men jag fick ganska mycket ansiktiskmaskar och skoj i present så kanske kan vi göra nått sånt skoj av kvällen efter att jag spenderat dagen med Mimmi och Leon :)

Hörs!

(Rikard: Var du på Ica idag? Jag och Tessan inspekterade en bil på parkeringen som kanske var eran? Eller har du varit på jobbet och "Slitit"? :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad hag fått höra är att barn ibland bara gå igenom jobbiga perioder där dom är gnälliga osv. och det finns inget man som förälder kan göra åt det utan det är bara att vänta ut :)

Hoppas att det vänder snart, de tar så mycket på krafterna då ens lilla knyte är på dåligt humör.

2010-01-13 @ 14:27:39
URL: http://pilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0