Vad är lycka för dig idag?

Känner mig helt lyrisk av lycka. Är på sjukt bra humör.
Packade ner min lilla grabb i vagnen igen, ytterligare ett försök att få honom att somna.
Vi gick till röda korstet och köpte några LP skivor som vi ska försöka göra skålar av.
Har mailat Ronjas kusin om "receptet" :)
Theo var glad när han fick kommer ner i vagnen, och när jag fällde ner ryggstödet somnade han innan jag ens hunnit öppna ytterdörren. Underbart.

Han sov länge också. Fanny mötte upp oss vid Time och desperat ville hon ha chocklad haha..
Det var hennes lycka idag. En maurabou chocklad kaka. <3
När vi kom hem så fortsatte Theo sova, minst en halvtimme till på golvet i vardagsrummet.
Vi hann äta middag och Johan har kommit hem.
Han är vaken nu och verkar vara på bra humör och ganska utvilad, tack och lov!




Ja som sagt är det någon som varit väldigt trött idag ;)



Lilla vännen på väg ut för ett till försök att få sova.






Men väl i vagnen verkade han plötsligt allt annat än trött :)


Men till slut kom min lycka för dagen, han somnade och fick sova närmare två timmar :)






Så nöjd kan man bli över lite ;)


Fannys lycka var också gjord, hon fick sin chocklad Haha


Och Theo sov vidare en stund till :P


Jag och Fanny ska göra oss klara för att knalla ner på stan och gå på ett gympa pass.
Ska bli härligt. Få lite ny energi.
Dessutom laddar vi upp inför morgondagen, då vi erbjöd oss att ha Felisia här ett par timmar så Tessan får vila och umgås med Niklas i lugn och ro. :) Det ska bli roligt och det går ju kanon bra nu när Fanny är här då är vi fyra ögon på två barn :) Dessutom är hon så snäll Flisan så det ska nog inte bli några problem, och skulle hon vara tjurig så är ju van vid det också, den sidan har ju Theo visat i två dagar nu ;) Men kanske blir det bättre nu när han fått sin skönhets sömn :)

Nu ska jag kolla min mail innan vi beger oss.


Ha en fin kväll!





Kommentarer
Postat av: Tessan

Ni är så underbara :)

2010-01-13 @ 21:46:16
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0