Snarkar

Så var det tisdag.. Tiden går för fort och jag behöver helt klart fler timmar på dygnet.
Slängde i mig middag när Johan kom hem igår och rusade bort till Brynjan, gården var öppen under mötet.
Det funkade inte så bra. Inte bra alls faktiskt. Jag som jobbade kunde inte slappna av för fem öre då det
var något i görningen hela tiden. Vi stängde en timme tidigare och den sista  timmen vi i peronalen var själv blev otroligt effektiv. Jag älskar vårat sätt att komma fram till mål att sträva efter och jag avgudar alla i personalen för den stöttning man får i problem man stöter på. Mitt största problem är just nu att få den där bra "respekten" från vissa av kidzen som anser att jag inte mer värt än pappret dom soplar ned i toan. Men med grymma ledare bakom sig ska det nog gå att vända på :) Jag har antagit utmaningen iaf.

Jag klev upp med Johan och gjorde mig klar. Är alltid lite hypad innan något ska ske, helst skulle jag redan nu sitta nere på stationen, klar och redo att åka iväg, men till saken hör ju att Theo säkrligen inte är lika sugen på det och att han faktiskt inte ens har vaknat än. Han ligger som en go köttbulle i sängen och snarkar. Ganska skönt att komma upp före. Hinna med sitt eget innan jag tar i tu med hans morgongöra :)

Men nu ska jag fixa det sista inför dagen tripp.
Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas ni får en bra dag =)

Såg att du hade ringt igår... antar att du har fullt upp idag, så vi kanske kan höras i morgon? =)



kramar

2010-01-26 @ 08:23:52
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0