Slutet gott allting gott?

Okej, man lär nog inse att ens födelsedagr inte längre är som när man var fyra ;) Har hittils idag bara fått tåkiga nyheter.. Men med det onda kommer alltid något gott. Jag fick underbart vackra blommor av min sambo och son, och trevligt besök från Theos faster med familj :)

Tavellisterna är uppe och sitter på rätt plats. Theo sover i godan ro och Johan har åkt för att handla.
Emma och Peter skulle komma med en sladd, får se när dom dyker in :) Och efter det ska jag avnjuta ett efterlängtat bad och en ansikts mask.

Mimmi ringde ikväll, hon kommer antagligen imorgon :) YES! Min underbara farmor har ringt också och sjungit "med en enkel tulipan" :) Det värmde. Och Linus på linjen ringde nyss också, han måste verkligen tycka att jag är hel knäpp.. Om det beror på den här förbannade spiralen som sprutar i mig hormoner som gör att jag knappt vet vad jag heter längre ibland eller om jag kanske är så? Ja det vet jag inte riktigt :P

Min moster smsade att när jag föddes var det så kallt att ingen vågade ta bilen och åka till mitt dop, bara min morbror.. Haha, taskigt! Och med tanke på att dom har -34 hemma nu vill jag inte ens veta hur kallt det var när jag föddes! Tack för slantarna moster! :)

Imorgon är det förmodligen fullt ös igen så jag hoppas verkligen Theo vaknar på rätt sida, om inte så kommer ju Rebecca lite tidigare och kan rycka in och hjälpa mig ;)

Jag läser en bok nu också.. En hemsk. Jag minns inte vad den heter, jag fick den av Ronja, den är hur bra som helst. Tragisk, men bra. En verklighetsbaserad historia om ett barn som blev misshandlad under hela sin uppväxt. Det får mig om inte annat att känna mig tacksam för den uppväxt jag har haft och den jag kommer kunna ge Theo!


Nu ska jag avsluta kvällen! Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

GRATTIS igen =)

Längtar tills i morrn =)

Kan det vara "pojken som kallades det" du läser tro?

Den serien är iaf sjukt bra.. tragisk, men riktigt bra läsning!



ses i morgon =)



kramar

2010-01-07 @ 22:20:21
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0