Roligt besök.

´Jag och Fanny har haft häcken full, näe, skämt och sido. Det har gått kalas bra att haft Flisan här och vi hat haft roligt. Vi hämtade henne vid tre och gick till Ica för att handla. När vi kom hem var både hon Theo pigga som tuppar.. Belamrade glovet med täcken och leksaker.. Flisan kröp överallt och till slut tänkte jag att om hon får sitta i gåstolen tar hon det nog lungt, haha så fel jag hade. Tillskillnade från Theo tar hon sig både framåt, bakåt, höger och vänster i en rasande fart, som vi skrattade.. Nu fick jag ännu en anledningen till att verkligen ta bort granen ;) Men efter att ha busat av sig lite blev båda två trötta och till slut somnade Lillan i min famn och Lillen bökade på hos Fanny. Jag la ner Flisan i Theos säng, men kom på att Tessan har ju sänkt deras spjälsäng och om hon skulle vakna kanske hon skulle ta sig ur den.. För säkerthets skull la jag ner alla kuddar och täcken vi äger och har runt sängen.. Men jag kunde inte riktigt slappna av så jag sprang in och kikade en gång i minuten kanske :) Efter en halv timme vaknade hon så då klädde vi på oss och gick till andra sidan brynäs för då saknade hon nog Tessan och Niklas :) Fanny stannade hemma själv med Theo då Johan är på hockey ikväll. Det gick fin fint det också. Han hade somnat som en stock och sov när jag kom hem, ja han sover fortfarande.

Jag ska göra ett ryck och diska och plocka undan. Imorgon blir det date med Mimmi på stan, sen hem för att mysimojja och äta tacos framför lets dance. På söndag har vi ett födelsedagsbarn här hemma, Johan blir 26 ;) Då får också se till att mysimojja lite extra.



Promenad på vintervägen ;)



Gofisen.



Utifall att ;)


Felicia och Fanny lekte en massa.


Sen ska jag inte sticka under stolen att jag gruvar lite inför att Theo lär sig hålla igång så pass som denna lilla prinsessa, då blir det nog inte mycket tid över till datorn, eller någon annat heller för den delen :) Haha.
Men nu vet ju som sagt att det funkar och bara dom små blir lite större kan man nog ha dom båda utan hjälp också. Det blir roligt :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Va kul att allting gick bra :)

TACK ännu en gång till er båda!!

Kraam

2010-01-15 @ 06:40:42
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0