På stan

Så var vi hemma :)

Leon blev dessvärre sjuk så jag har inte träffat Mimmi, vi tar det när grabben känner sig bättre.
Jag knallade ner ensam och det var ganska skönt det med. Köpte en ögonskugga och en rouge på MakeUpStore :) Inte den omtalade "misten" alltså ;) Theo fick sig en mössa och ett par strumpor, sen njöt jag av en blandsallad på "by gorgre" tills Fanny kom och gjorde oss sällskap :) Då tog vi en snabb sväng innan vi knallade hemöver igen. Jag hittade så otroligt mycket fint på Indiska, fönsterlampor, gardiner och en helt otroligt fin klänning. Men det fick vackert stanna kvar i butiken.

Jag och Fanny sitter i soffan med varsin dator och ser förmodligen ut som två nördar, men vad gör väl det?
Jag ska börja med maten om ett tag, ikväll blir det tacos, och efter det massa godsaker :) Fanny föräter sig på apelsiner och jag har gjort två fruktskålar till.



Theo lekte med sin elefant och charmade bordsgrannarna på fiket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0