Mobil bilder.

Vi hade tänkt ilka :)

Jag packade ner Theo i vagnen i hopp om att få honom att sova. Tänkte att jag kunde ringa och surra med Tessan lite under tiden, men hon hade gjort likadant så hon var ute på brynäs och knallade redan. Vi möttes upp och gick till Ica för att handla. Felicia hade sovit länge i vagnen, skönt för henne. Theo vaknade efter 30 minuter och satt mer vaken än någonsin i vagnen och glodde på allt och alla :) Han ville verkligen inte sova.
Men han är ju inte gnällig idag iaf. Det är huvudsaken. Efter vi hade handlat klar gick vi åt varsitt håll igen, kom överrens om att öppnis var ingen bra idé idag. Sömn står högst upp på schemat. Får bli imorgon istället :)

Theo leker i gymmet och rullar runt runt.. Igår kom han på hur han tar sig från mage till ryggen. Men varje gång han lyckades blev han så rädd för det gick lite fort för honom.. Men tillslut blev han väl van så då rullade han runt och var tok glad min lilla nakenfis.. Han verklgen älskar att vara naken.


Jag har tömt mobilen på bilder, kass kvalite men kul ändå..


Sömntutan som just förtillfället vägrar sova ;)


Johan på kolgrillsrestaurangen i Märsta.



Mys i vagnen.




Bästisarna.



Dom äter upp varandra ibland.



Slocknat i pappas armar..



Ronja och Theo på öviks mysigaste fik.



Uppblåsta bossen, härskaren!



Innan Ingrids tjejkväll :)



Favorit masken





Och med dom bilderna önskar vi en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0