Gårdagen & Dagen

Det har varit två underbara dagar. Jag mår så otroligt mycket bättre när jag får skratta.
Igår hade jag besök av Tessan, Flisan, Mimmi och Leon. Det var toppen.
Vi käkade skit och surrade, skrattade och gjorde affärer, surrade ännu mer och skrattade igen.



Ibland gav ungarna ifrån lite sura miner, men inte mycket :)



Nyfikenheten var större ;)



Myspojkarna.



Mimmi som skulle få mig att säga Nej till Leon, det gick inge vidare, för
när han försöker dansa som sin pappa framför tvn kan jag inte annat än skratta :)



Dagen idag har vait super. Jag hade bestämt mig för att kliva upp tidigt med dom andra,
men då Fanny sa att hon skulle vara hemma och Theo somnade om när jag la honom brevid mig fick det blir en liten sovmorgon ändå. Så skönt.

Jag och Fanny gick och träffade Tessan på Brynäs och sen vidare ner på tågstationen för att möta upp Rebecca och Sam, jag tog hål i öronen, vet inte vilket gång i raden det är jag gör det nu, aldrig har det heller varit några som helst problem, jag har van mig nålar lite varstans på kroppen under mitt liv och har aldrig varit rädd eller liknade men då jag satt i frisörstolen kände jag mig helt vimmelkantig då jag såg den ganska fjantiga plast pistolen, jag höll på tuppa av så frisören fick hämta vatten till mig ;) Det var enormt pinsamt men jag kom ut därifrån på mina båda ben och med två snygga hål i öronen :) Vi knallade vidare mot stan och jag älskar att det är Rea på Julrean dessvärre höll jag hårt i börsen, börjar lära mig vad det här med spara innebär, det har aldrig varit min starka sida, men jag blir bättre.

Lovisa mötte upp och vi gick till Java, det skulle jag säga om dagen, den spenderades inne på Java, med tre barn :) Haha.. Det var hur mysigt som helst att sitta där och luncha och prata i några timmar. Skratten avbröt varandra :P Det är perfekt ställe att vara på också med barn, då det finns micro och ja, det mesta man kan tänkas behöva till dom små.



Ibland ger jag upp och förnekar inte heller att det är ganska mysigt att sova tillsammans. :)


Reultatet av matvägran: VÄLLING I HELA ANSIKTET!



På Java


På Java.


Flisan busar med Tessan :P



Som sagt: Skratten avbröt varandra.


Efter en rund stötte jag på Carina och Ingrid där också :)



Theo och Sam var nyfikna på varandra, sötnosarna!





Ikväll har jag jobbat och det är faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka på Brynjan :)
Jag lär mig mycket varje pass. Blir full i skratt av dom disskutioner jag lyckas hamna i. Men jag har iaf fått veta ikväll att det år jag fyller 25 inträffar det på en lördag, och att jag borde leja barnvakt redan nu ;) Haha..

Nu är jag hemma igen och har studerat helgen som kommer, ska lära mig massor om någon barnmanifestation och om vad det innebär att vara en bra ledare, känns kanske som att det kommer bli lite upprepning från vad jag redan läst? Men upprepning kan vara bra. Hur mycket kommer jag egentligen ihåg från gymnasiet? En påmminelse sitter inte fel, däreomt känns det ganska jobbigt att åka ifrån Theo (och Johan såklar), men det gör förmodligen mer nytta än skada.

Imorgon blir en lugn dag. Har inte varit hemma så mycket så en städ och fix dag sitter verkligen inte fel här hemma.

Hoppas ni har det bra.
Jag lever livet, som min moster skrev: Lars Winnerbäck blev årets manliga artist och Nässprayen kan man köpa på Ica, kan det bli bättre ;)

Sköt om er!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tusen tack för en kanondag =)

Urroligt och ja, såna här bra dagar behövs verkligen!



Go natt och stor kram



Knycker lite bilder av dej igen ;)

2010-01-20 @ 22:29:45
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0