Skit kul vecka..

Kommande vecka blir bra!

Gästrummet får vänta.
Johan har feber och är dålig. Jag orkar inte bära ner allt själv.
Hoppas han blir frisk snabbt. Kanske hinner jag med ett litet ryck imorgon?

Jag har fixat på Theos rum medans grabbarna låg och sov. Theo somnade på gästrummet och Johan sov som en stock i sovrummet :) Jag resade bland Theos kläder och efteråt insåg jag att han har inte så mycket kläder som jag trodde, han har ju vuxit ur det mesta.
Men nu har han ett super fint rum men en ny fin garderob och fina "hyllor"..

Vi kollar kalla fakta.
Jag börjar bli hungrig.
Har packat inför imorgon och längtar tills vi kommit på tåget.
Klumpen sitter i magen, hur fan ska det gå med den där hissen.
Nu kom jag på, måste packa ner kameran.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0