Mat problem..

En fredag med snö..

Det snöar som tusan och jag som hade fått lite vårkänslor i kroppen, dom är som bortblåsta nu.
Vaknade dock till ett leénde och då börjar ju dagen bra ändå.

Vällingen var slut och Theo vägara äta den 6 månaders välling jag köpt. Så vi knallade iväg för att köpa en av den vanliga sorten men som inte mättar allt för bra längre och en Majsvälling? Det ska tydligen vara bra?
Jag blir fnurrig i bollen, vad ger ni era barn för välling? Jag vill inte mixtra och blanda heller utan bara hitta en välling som mättar, smakar bra och fungerar!




Snökaos ute och i vanlig ordning irriterar jag mig att ingen plogar. Små vägarna glöms bort.
Hur som helst är vi hemma igen och jag har röjt undan lite här hemma.
När Johan kommer hem blir det att åka tillbaka med filmerna vi hyrde igår och handla hem något gott att äta.

Jag skulle vilja åka hem en sväng, men det finns ingen tid till det.
Vi har åkt hem varje påsk, men inte i år. Faller påsken bort blir det långt till nästa gång :( Men den som
väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det.
Nu blir det Göteborg nästa och det ser vi fram emot hur mycket som helst.

Vi fick en resesäng av Johans arbetskamrat som kommer komma väl till pass då :)
Det är dags att införskaffa en ny bilstol också då både vikten och storleken på grabben säger ifrån.
Men jisses vad pengar dom kostar. Jag som har sån otrolig respekt för bilar och trafiken vill verkligen vara säker på att vi åker säkert. Men det tycks kosta skjortan också, men en väl investering och livförsäkring är värd varenda krona!



Nu välkomnar vi helgen, som består av jobb och möte!

Ha en fin dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att majsvälling är/kan vara stoppande, så var observant på att han bajsar som han ska :-)

2010-02-20 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0