Liten större störst :)



Det går så fort. Jag hinner inte alls med. Theos feber har som tur är lagt sig en aning och han har nyss tryckt i sig nästan en hel banan med god aptit. Han är duktig grabben.

Johan har inte kommit hem än och jag är sugen på godis :)
Gick aldrig på mötet som det var tänkt idag. Annat kom ivägen.



Jag kan knappt fatta att han varit så liten som på bilden. Jisses, 6 månader senare är han större än vad jag kunde tänka mig också ;P



Minns när jag köpte kläderna, dom var ju så små. Men när dom kom på var dom ju ändå för stora.
Här är vi på väg ut för att träffa Pappa Johans släkt :) Jag minns att jag kände mig så tom i magen, det var bara som en obehaglig deg. Haha..


Känner mig iaf lite piggare än tidigare idag så nu laddar jag upp för att pappa och Fanny kommer imorgon. Ska bli kul. Vad kvällen erbjuder återstår att se. Min spännande bok och sängen lockar starkt.

Dessutom är biljetterna till Pinks konsert i sommar bokade :) Fick med oss Linus också så det blir nog skoj i Göteborg, alltid kul att ha saker att se fram emot.


Hoppas ni har en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0