Galen panna.

Jag har stålsatt mig. Theo skulle få börja sova på sitt eget rum. Han blir störd när jag ligger och läser och jag och Johan kan knappt säga god natt till varandra utan att han vaknar så min tanke var att han skulle sova bättre på sitt eget rum. Men det fungerar inte alls särskillt bra. Vid halv fyra inatt gav jag upp. Efter en massa gnäll och stök fick han komma in till oss.. Fan, man kanske inte borde ge vika så lätt. Men jag orkar inte på nätterna :S
Imorse var mys tid till nio så vi fick lite sömn på morgonen iaf. Men ska jag ge upp det där med att sova på eget rum ett tag eller ska man stålsätta sig ännu mer?

Vi hade en otroligt trevlig kväll igår iaf. Andera och Carina hade med sig en super bra film. "Allt för min syster", den var jätte bra. Vi surrade lite och bestämde att nästa tisdag ska vi nog se "Luft slottet som sprängdes" :) Kalas kul! Vi tvättade Theos kläder och sen la vi oss ganska omgående. Eller ja Johan gjorde.. ;)
Jag hade natt skift på Theos rum.

Idag ska vi träffa föräldra gruppen. Har sett fram emot det men just idag känner jag att det finns inga som helst krafter kvar och jag har ingen lust heller för den delen. Men det är ju inte bara för min skull vi går dit så det bara att pallra sig ner för jag tror nog att Theo tycker det är roligt med alla barn iaf.

Pratade nyss med min kusins man. Dom hade -35 på kvarnbacken. Huvva va kallt. Dom var hemma och eldade och jag önskar att jag också kunde vara där med dom en stund.

Ikväll är det jobb.

Just nu: Anna Anka på efter tio. Jisses..

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0