Fredag.

Idag bankar huvudet och halsen gör ont.
Grannarna var tysta så vi har fått sova mellan Theos korta och intensiva skrik attacker.
Hittade en ny tand igår.. Framtill.

Klockan ringde 08. Vi ska ner på stan och sätta in pengar på banken. Tessan följer med, då går det lite fortare.
Sen måste jag hem och röja lite innan pappa kommer hit.

Fanny är på praktiken men slutar en timme tidigare idag ;)
Ska inviga min volum master ikväll som jag fick av Johan häromdagen.

Det är vakna med the Voice på tv nu, undra hur länge det dröjer innan Theo inser att det inte är barnkanalen, eller så hänger han inte med på det än.

Nu ska vi göra oss klara här hemma innan jag somnar om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0