Det kan ju inte skada..

att försöka.. :)

Jag ger mig på en tävling igen. Mest för att Johan börjar bli mer och mer av en datanörd och vi paxar datorn om vart annat så det skulle verkligen sitta fint med en helt egen, som jag dessutom kan ha med vart jag än är.

Jag skriver ju här i bloggen mest för att mina vänner och min familj som inte bor här ska kunna hänga med på vad jag gör och främst nu på Theos utveckling. Tror jag har bloggat här i tre år, och en trogen läsare som uppskattar det är iaf min mamma :) Jag vet att iaf släkten hemma i norrland tycker det är ett bra sätt att veta vad vi gör om dagarna och hur vi mår. Min Farmor i Stockholm uppskattar också sidan och med en ny dator skulle jag kunna skriva mera och få ha mina foton och grejjer ifred ;)

Gäller att ha en himla tur då det hittils är över 300 stycken som är med och säkert det dubbla kommer det bli hos:
http://kenzas.se/


Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0