Alla <3 Dag

Alla hjärtans dag

Publicerad 14 februari 2010
Textstorlek123
TipsaSkriv ut

Kärlek

All kärlek till världens bästa pappa och sambo på Alla hjärtans dag! Älskar dig.
/Emelie och Theo

Bland alla härliga hälsningar hittade jag min också :)
Inatt har jag fått sova. Johan har tagit Theo inatt och sovmorgon fick jag också. Det behövdes kan jag lova. Är pigg igen. Vi tvättar lite. Min pappa är på ingång och ska hälsa på.
Solen skiner ute så när han kommer tar vi en liten promenad ute.
Jag fick en ny bok idag :) Kommer inte ihåg vad det heter men den verkar spännande, och en fin tröja. Sån tur hade jag :) Johan fick en rygg kliare ;) Haha och ett inramat foto på mig och Theo som Fanny hjälpte oss att knäppa när hon var här.

Igår la jag min och sov redan klockan 23.
Hoppas på en lugn söndag!

Ha en fin dag på alla hjärtans dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0