16 februari..

Jag kan inte fatta själv att det är ett halvår sedan som Theo kom till världen.
Tiden försvinner under mina fötter. Det går för fort.
Men lilla lilla fisen är ju liten fortfarnade och vi njuter till fullo av att se på vilka nya upptåg dagen har att bjuda på.

 
Imorse kände jag något blött som landade gång och på gång mot mitt ansikte.
Johan måste ha lagt Theo brevid mig och han hade tagit av sig sin strumpa och sugit på den så den var alldeles nerdränkt, underbart sätt att väcka mamma på!? Haha..
Idag blir han alltså 6 månader och jag hade planerat att gå ner till mitt gamla jobb.
Lovade ju gamlingar att komma förbi redan då jag vankade runt i sommras med den feta magen men det har inte blivit av. Det blir heller inte idag. Jag orkar inte.

Vi ska bara ha en härlig mys dag hemma. Theo ska få hallon dessert dagen till ära :)
Sen blir det middag när Johan kommer hem, innan vi åker för att hälsa på hans syster m familj.

Jag sitter i telekö hos försäkringskassan. Allt tar sån tid :( Måste lägga om mina dagar och kolla om jag kan lägga in dagar åt Johan som måste vara hemma när jag åker på utbildning i Linköping.
Jag blir snurrig av dessa dagar och hur man ska planera, lägstanivådagarna, Är dom ett skämt? Blir ju mörkrädd nästan när jag ser hur lite pengar dom betalar ut.



1 timme gammal



1 halv år <3


Haenfindag



Kommentarer
Postat av: momma

Kyss Theogubben , jag längtar han. Ha en trevlig dag.

2010-02-16 @ 12:10:44
Postat av: sophie

Du vet väl att du kan "baka" in lägstanivådagarna så det inte blir fullt lika lite som om du bara hade lägstanivådagar kvar? Det tog låååång tid innan jag fattade allt och det är sååå skönt att slippa det där nu :)

2010-02-16 @ 12:42:51
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0