17 december































 Allt flyter på, ska laga god middag till ungarna ikväll. Vi hade julbord i torsdag, bokad på Utsikten. Det var trevligt även om jag hade mina tankar mest någon annan stans Känner mig lite fel placerad, men på måndag blir jag ledig och då blir det till att åka och handla. Skrivbord och Julmat.
Jag har aldrig stått för någon julafton tidigare så den här julen vet man aldrig vad det bjuds på..

Den här veckan har varit tuff, tusen tankar. Men vi är på banan för fullt igen och tack vare Mamma och Pappa har det fungerat kanon. Mamma stannade Måndag till Torsdag för att hjälpa till och det är vi tacksamma för.
Jag fick dessutom ett nytt bilbatteri så bilen gick igång. Nu fattas bara termostaten och stötdämpare, och det fixar Pelle på Söndag :)

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0