På tåget.

Det var en SUPER trött kille jag fick väcka imorse,
(kanske inte så konstigt då han somnade först klockan 23 igår)
Men efter tag kom vi igång på morgonen och det gick smidigt att ta sig till Dagis.











Snabb frukost hemma innan gröt på Dagis.
Det var Malin som mötte upp imorse, Theos favorit fröken och allt gick hur bra som helst.
Ville verkligen inte att han skulle bli ledsen, det är jobbigt, speciellt om jag ska iväg.
Men han sprang runt och sen ville han till Mailn och han vinkade glatt då jag skulle gå och sa "he då"
Han har också lärt sig att säga "tack tack" när han får någonting och är ganska snabb att upprepa det vi säger om det är ett lätt ord.






Just nu sitter jag på tåget. Jag köpte ett sånt trådlöst internet till mig själv igår. Vi har ett hemma men jag behöver ett på jobbet också då det trådlösa där inte har täckning i det rum jag brukar vara och jobba.
Det var kallt i Sundsvall så jag hoppas på mildare grader i Gävle.
Jag ska möta Peter, Emma och Kian på stan. Ska även leta tomte kläder. I vuxen storlek förstås. Kanske får jag låna dom av Vittra på julafton, för Theo ska ju också ha en tomte.

Johan pappa hade ringt och frågat om han kunde komma innan jul. Så vi får svärfar på besök i en vecka nästan.
Johan blev super lycklig och det blir kul för honom att visa hur vi bor och vart han jobbar osv :)

Ikväll ska jag ut och äta med Emma. Det blir förmodligen en lugn kväll bara.

Jag ska passa på att skriva lite utvärderingar.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0