Kyla och vackert..

Jag är på jobbet. Det är en spännande dag idag rent privat.
Jag har ett grymt pass. Har haft super roligt och allt flyter på bra.
Ikväll kör jag ART med en av grabbarna och det ska bli spännande.

Imorse klockan 06 skrapade jag bil rutorna i -21 det var kallt.
Jag och en av grabbarna åkte mot Sollefteå. Och vi blev häpna över hur vackert det var.
Man såg bergen och strax ovanför var himlen i mijoner färger, månen var halv och solen på väg upp.
Super fint och jag älskar verkligen Norrland.

Idag har vi tagit det lungt, bakat pepparkaor och skrattat. Jag var på byn med foppa tofflor och fick höra att det var förbjudet ;) Kan nästan instämma om det iaf.. Det lär knappast hända igen.

Imorgon går jag av och är ledig hela helgen. Ska mysa som en galning på Kajsa Kavat och njuta i kylan, massa kläder på och på kvällen får vi se vad som erbjuds.

Åter till pappersarbete..





Ha det fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0