Igen



Nu var det ett tag sen jag skrev här. Har helt enkelt inte haft tid. Den har en förmåga att inte räcka till.

Det gar varit fullt upp i över en vecka. Har pendlat mellan jobb, kavat och Sundsvall. Men vi har det bra.
Toppen bra minst sagt. Den här veckan ut är stressig. Sen kommer lugnet.
Jag åker till Gävle i helgen. Ensam. Tror inte några av mina föredetta arbetskamrater läser min blogg så jag skriver det här :) Jag blev bjuden på Brynjans personal fest. I Smyg. Bara Bossen som vet :)
Så på Fredag ska jag ut med Emma, som för första gången lämnar lilla Kian hemma med pappa. Och Det kommer gå fantastiskt bra, det vet jag. Peter är GRYM :) Andelningen till att jag åker själv är för att Johan har firma fest här hemma. Dom har hyrt hela himlabadet, inkl spa avdelningen så han kommer nog också få det väldigt bra. För övrigt känns det bra att fly dessa firma fester. Dom senaste tre åren har dessa firma fester slutat i kaos. :)

På lördag, under dagen redan drar det igång med gamla goa gänget. Det kommer bli kul.

Min bil har kracshat, eller den startar inte för batteriet måste bytas, det har frusit sönder. Jag avskyr den där bilen och det spelar ingen roll hur mycket kärlek jag ger så får jag inget tillbaka. Detta resulterade i att jag får ta tåget till Gävle, vilket inte gör mig något, det är både billigare och säkrare. Synd bara att jag inte får träffa Tessan och barnen. Men det kommer fler gånger.

Imorgon ska jag till jobbet över dagen. Åker med Pappsen. Personalmöte och sen måste jag vara kvar där tills han är färdig, så jag vet aldrig vad klockan blir innan jag är hemma. Men jag ska jobba lite med grabbarna i studion, det är ju skoj.

Theo mår bra. Jag och Johan var på vårat första personal möte igår kväll. Dom visade en film på barnen så vi fick se vad dom gör på dagarna, underbart roligt. Ett toppen möte.
Fisklever oljan har gett reultat, vi har en grabb som sover betydligt bättre. Och det känns underbart. Både jag och J höll på blir galna där ett tag. Men nu funkar det :)


Mamma har varit barnvakt under nätterna hela helgen, det uppskattas ENORMT!
Jag tror också att det är klart nu, min bästa väns mamma ska börja jobba med mig :) Det är ju hur kul som helst. Just nu händer MYCKET både privat och jobb mässigt och det är svårt att hinna med. Min mobil har gått sönder också så kommunikationen står stilla.





Till sist: TACK LINUS!

Ha de bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0