Fredag kväll.




9 dagar kvar tills jag får träffa min bästa vän.
Jag längtar och just nu behövs det!

Ikväll ska jag följa med som "anhörig" på mitt första AA möte.
Jag blev jätte glad och tycker det ska bli super spännande och framförallt lärorikt.

Vi har käkat middag och ska snart åka till byn igen. Tredje gången gillt?
Jag saknar Johan och Theo och längtar tills vi träffas igen. 



Föreståndaren här på Vittrasel blev Mormor igår, hon var så lycklig. 
Jag blir sugen som tusan på en till liten krabat när jag hör och ser dom små, 
men rent praktiskt är det omöjligt just nu. 
Nytt jobb och studier, går inte ihop med det. 
Det är svårt nog nu att få saker att gå ihop. ..:) 

Theo har varit med Morfar en stund udag, dom hade byggt koja i soffan. 
Han hade tyckt att det var skit roligt. 

Imorgon ska vi till Sundsvall för att shoppa
Nu tickar klockan iväg och det är strax dags att åka. 
Kvällen består av tjejkväll, massa gott och två bra filmer och långa BRA samtal!
Jag har ett grymt jobb..

Ha de bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0