Längesedan.


Det var inte igår jag skrev här. Dags att sätta igång igen kanske.

Mycket har hänt ses sist. Jag orkar inte skriva om hela sommaren. Den sammanfattas med ett ord. UNDERBAR
Ramsele, Jobb, Gotland, Göteborg, Urkult och massa annat roligt!

Johan har fått jobb på NVS, friman ligger på samma gata som vi flyttar till. Allt Flyter på.
Vi åkte till Gävle igår. Theo var vaken och vägrade sova, han somnade halv två inatt. Han var inte grinig eller nätt, han ville bara leka. Jag höll på bli galen. Men mest galen blev jag när han vaknade 20 över 6 i morse och ville upp, då var jag lagomt pigg efter ett intesivt 5 dygns pass, men det var bara att sjunga ja må han leva ch skratta för våran underbara grabb blir faktiskt 1 år idag. Vi har redan haft kalas i Ramsele, Theo fick jätte mycket fina och bra presenter.

GRATTIS TILL UNDERBARA THEO!

Jag kan inte fatta att det gått ett år, tiden går så fort :)

Idag står kalas på schemat.
Jag har inte gjort någonting. Mamma och Mormor har varit snälla och bakat. Emma har gjort en tårta Och lite har vi beställt. Det har inte funnits tid till annat.

Vi kör sista rycket idag, imorgon flytt packar vi allt och installerar oss i Sundsvall.

Men idag blir det härligt umgånge och fest för min fina pojke!


BILDBOMB!









Diza och Mino! Det var länge sedan jag träffade dom, men roligt!












Theo var intresserad av trummorna :)





Mysig!


















JAG KAN SJÄLV!






Det var vingligt i början men nu går han bra :)




Lunch paus.





Vakra Nämforsen.



Det blev fest på kvällen.




Littan under eldnatten.























KALAS I RAMSELE FÖR THEO.







Mormor köpte en spider man tårta ;)








VÄRLDENS BÄSTA MORMOR.

























BUS POJKARNA








HA EN BRA DAG, FÖR DET SKA VI <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0