Allt på en gång..

Jag känner mig så snurrig.

Det har varit mycket nu på slutet. Nya jobb, flytt, theos 1 års dag, bilåkande hit och dit. Man ska vara alla till lags och det går inte. Theos inskolning, bagateller och viktigheter. Det väcks otroligt många känslor på jobbet och jag lär känna sidor av mig själv som jag inte vet om jag redo för. Jag längtar hem när jag borta och bort när jag är hemma. Känns som jag svävar en meter över marken och inte får fotfäste. Känner mig sjukt skrämmande förvirrad.

2 veckor i Thailand skulle sitta fint.

Vet inte vad som sker. Vet inte vad som händer överhuvudtaget.
Allt är komplett men det har gått så snabbt, jag har inte hunnit med allt jag velat ändå har jag hunnit med mer än vad jag egentligen orkar.




Imorgon åker jag hem. Ska se om jag kan träffa någon innan.
Ska krama Theo så han storknar!
Sen ska jag ladda om, hitta tillbaka och köra vidare, i ett lugnare tempo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0