Vilka dagar..


Onsdagen gick i mega tempo, Ronja kom till Mötesplatsen och vi spelade spel och myste på mitt jobb.
Somnade vid 12 för att möta den efterlängtade torsdagen. Dock var det skit väder men vi gick till Brynjan för att jag ville att hon skulle se vart jag jobbar sen vidare ner mot stan där vi handlade lite och satt på Java tills Johan kom för att hämta oss.

Då åkte vi vidare mot Ullis där vi lämnade Theo.








Sen hem för att göra oss iordning, blev stressigt värre ett tag där men vi hann i sista minuten.



Många uteblev, men många kom och vi hade super roligt..










Dagen efter, på fredagen åkte vi och hämtade Theo igen, han hade haft det kanon bra. Vi åkte vidare mot hemlingby där vi grillade korv och hamburgare. Jag Johan, Theo, Ronja, Ricke, Anders och Carina. På kvällen blev det film och massa skratt.




Lördagen gick vi och handlade och sen hem igen, den dagen gick super snabbt.
Vi skulle ha påskmiddag här hemma. Jag gjorde förrätt, grabbarna varmrätt och Ronja efterrätt.
Lyckat som tusan med mycket god mat och sms leken. Som vi gav upp efter ett tag. Jag tänjde på gränserna och spelar nog aldrig det igen med tanke på hur fel allt skulle kunna bli. Snacka om att försätta sig i livsfarliga situationer. Jag backade så fort det dök upp någon som jag visste inte skulle fatta att det var ett skämt. Farligt farligt. Men kul hade vi..








Johan stannde hemma med Theo och Jag och Ronja följde med Ricke och Linus till Linus lillebror som hade 25 års fest. Efter att ha varit där en stund åkte vi vidare ner på Harrys. Ett enligt mig ställe för gamlingar. Kul iof men jag går nog inte dit igen.. Var hemma strax efter två då låg vi och surrade fram till halv fem i morse.. Jag vaknade vid 11 och mådde faktiskt bra. Vi har kört Ronja till bussen, hon har åkt :( Linus sover på soffan och Johan har åkt hem till Matte. Jag mår inte dåligt men är sliten som en gris och ska försöka vila igen några förlorade timmar snart.

Jag har inte knäppt så mycket bilder och heller inte haft Internet förns igår kväll därav har det blivit mindre uppdatering här. Imorgon är Johan ledig fick vi veta igår :) Härligt! Dessvärre har taggen sprungit bort och gavlegårdarna har inte öppet så vi lär söka upp någon tvättmaskin vi kan använda :P Härligt sätt att spendera en dag på..


Glad påsk i efterhand :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0