FEEEEEST!





















Vi har fest här hemma.
Efter en stor tallrik gröt jagar vi varandra som galningar, jag på halkiga strumbyxor och Theo i full fart i gåstolen springer vi runt till alla kanon kula låtar. Theo stannar upp, vänder ryggen till och stönar och krystar så där som bara han kan. Jag brister ut i ännu mer skratt när jag inser att han kommit på att han vill vara "ensam" och helst ska man inte titta på honom när han bajsar.. :) Han får en blick som säger "Stick så jag får skita ifred".
När han tryckt klart är det fullt ös igen.. Rakt in i klädställningen och den faller, några tårar och sen skrattar vi som galningar igen.. Ja det är för bra när man fått sova så gott!

Vi får ett mms från tremänningen Eskil, han är också i full rullning på backen just nu :) Jag kan i samma stund känna en uns bitterhet att vi är så långt ifrån varandra men det går lika fort över när jag kommer på hur otroligt bra vi mår just nu.

Tvätten har vi dansat in i garderoberna och diskmaskinen tar jag ikväll. Köttfärs ligger för att tinas och jag ska se till att det blir en GOD middag. Dock i ensamhet, men ändå ;)


Jag minns att Johans mamma och hans syster har berättat vilket virrvarv Johan var när han var liten.
Jag börjar redan kunna se den likhetet mellan far och son ;)



Lilla busen på backen.
Idag ska vi skicka iväg ett brev till honom :)



"Så nära men ändå så långt borta"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0