Mobila bilder..

...därav kass kvalité!

Tidig morgon.

Vi gick till Brynjan och kollade läget.
Sen till Tessan för att gå en tur med henne och Felicia.
Nu har vi Valbo planer framöver, ska bli roligt!

Theo storm trivs i vagnen i hans nya skor som han fått i påskpresent av Ronja, gärna vill han ner på backen och gå lite med hjälp av mina händer. Men idag var det jag som behövde gå :P
Sen gick vi hemåt. Solen strålar och det är hur varmt som helst ute. Theo sov vidare på balkongen och jag öppnar mailen för att glada nyheter. Förändring förnöjer?

När Theo vaknar går vi ut och ser efter om Gavlegårdarna fixat lekparken utanför. I somras då jag var barnvakt åt Olivia skämdes jag, allt var trasigt och näst intill farligt att leka med.. Och dom sa att dom skulle se över detta.
Men än idag har det inte blivit någon förändrig, skit samma. Mysigare att gå ner till Bollan med Tessan och Flisan i vilket fall..

Jag har nyss städat i köket. Gjort ett försök att damsuga men det går inte. Theo bli vansinng.
Hittar inte laddaren.
Törmmer mobilen på bilder..



Theos första tåg tur. Vi åkte till Bollnäs :)



På en vägkrog när vi åkte till Göteborg!



Hemma hos Linus -10



Testar mössor/hattar/kepsar på Åhlen.. Ingen som föll i smaken ;)



Men fika och välling blev det på stan i Göteborg iaf..




Solstrålen som strålar ikapp med solen idag.
Vi har nyss ätit mellanmål som blev små bitar limpa med smör på.
Jag har varit ganska töntig kanske och köpt osaltat smör.
Men jag är så otroligt rädd att Theo ska ha samma fel på njuren som jag..
Då vet jag inte vad jag tar mig till. Skulle vilja att dom kollar upp det men det går ju inte heller.
Det tog dom flera år innan dom hittade mitt fel.. Håller tummarna iaf och om jag kan underlätta genom att undvika salt gör jag det med glädje! Mackan uppskattades enorm iaf.

 

Så här kul hade jag under "genus föreläsningen" i Linköping ;)


Pruppen som försöker sura..


Men här är han ganska nöjd..


Nu förtiden använder han inte gärna nappen mer än då han ska sova.



Bada är något av en favorit syssla även om inte bilden visar den känslan :)



Jag hemma hos Famor häromdagen :)



Paus efter vägen :P Skit nöjd som får komma upp ur barnstolen..



Och moster, vem är roligare än moster?


IDAG! Glassar i vagnen som en potatis. Majskrokar är det bästa!


Johan skulle ut och sringa efter jobbet. Jag ska slänga ihop en chiligryta tror jag så får han äta när han kommer hem, skiftbyte så jag måste rusa iväg på jobb så fort han kommer hem.
Imorgon däremot ska det uträttas ärenden och städas här hemma.

Nu ska vi busa!
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Tycker inte alls att det är fel, jag har också gjort det. Tycker det istället visar att du verkligen tar ansvar för din son och att du är en toppenmamma!

2010-04-12 @ 20:53:25
URL: http://pilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0