Städ dags

Idag har varit en kanon dag. Förkyldningen sitter i hos mig. Men Theos mage är bättre.
Vi har varit inne hela dagen och förblir nog det också. En dag i lugn och ro då natten varit vidrig. Theo somnade ordentligt först vid halv fyra. Fram tills dess har det vaggats och tröstast till och från hela natten.

Jag har ringt telefonsamtal så det gör ont i öronen nästan. Saker och ting börjar hända.
Det pirrar i kroppen..

Ikväll ska jag jobba. Städa dyrummet har jag bestämt mig för. Imorgon ska jag ner på stan och inhandla tyger och sytillbehör till rummet. Spännande.
Efter tio är repris och det är ju trist. Numera har jag nog sett dom flesta avsnitt vid det här laget.

Det blev Stockholm på lördag ändå. Ska bli mysigt att träffa Farmor!
Nu ska jag röja här hemma medans Theo sover.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0