Städ attack!

Efter att vi varit och handlat hamnade jag i städandets land. Var helt inne i vad jag gjorde. Det blev inte bara ett skåp i köket, utan alla! Mitt i allt hör jag någon inne i lägenheten. Haha..
Jag hade inte hört mobilen, knackningar på dörren, ne inte ens ringklockan.. Men det var iaf Emma och Peter som kom :) Så vi fikade tillsammans och Peter hjälpte mig att fixa skrivaren, så nu fungerar den toppen :) Behöver inte ens ha en sladd kopplad till datorn utan den var visst trådlös, så jag kan ha skrivaren i säkert förvar på gästrummet, men skriva ut härifrån. Perfekt :)

När dom åkt drog jag mig in i städningen igen, men inte med samma tempo denna gång.
Sen badade jag Theo innan jag gav mig ikast med ett storkok mat. Nu har jag gjort barnmat till Theo och matlådor till Johan. Lägenheten ser hyffsad ut och hör och häpna men Theo har redan somnat! Undra när han behagar vakna imorgon? 04?

Imorgon ska vi nog till Öppna förskolan, tror jag. Sen vidare till Bomhus för att hälsa på Sophie och Isabell :)
Jag ska njuta ett glas sockerdricka och se på Äntligen Hemma strax.

Det är tråkigt när inte Johan är hemma! Skit tråkigt!







Kommentarer
Postat av: lovisa

vad duktig du är!!!!!

2010-04-21 @ 09:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0