Planlägg för sjutton!


PLANERING BLEV DAGENS LEDORD!



Efter en hel dag i telefonen (känns det som) har jag två härliga A4 papper med massa kladd och info på.
Telefonnummer, siffror, adresser och massa annat.

F kassan kan ta sig i arslet med deras telefonköer. Tack och lov fick jag delta i en undersökning om deras service. Där fick dom allt höra!

Hoffmestro biljetterna hänger på kylen och bara väntar på att få nyttjas.

Motivationen att förändra är på topp och jag ska höra med Carina om vi inte ska ta och styra upp en kretiv verkstads dag nästa månad. Skulle vara skit kul!

Jag och Theo har busat i sängen nästan en timme så nu är han super trött och myser på golvet med sin favorit kudde.

Solen har tittat fram och jag ska be Johan köpa med pasta hem och sen sticka iväg på B för att göra iordning en ny pärm. Vi väller över med papper, och det blir bara mera. Skrivare skulle behövas här hemma men å andra sidan går det nog ingen nöd på Brynjan om jag skriver ut lite där :)

Det enda som fattas för att dagen ska bli komplett är att Saida hör av sig och berättar var mina bortsprugna prylar finns? Börjar få smått panik i kroppen.

Hej svejs..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0