Mobilen i högsta hugg..


Theo pratade i mobilen med Johan för en stund sedan: "JAAAAAAAOOOOOOOOO" "PPPRRRRRRRRRRUUUUUUUUPPPPPPPPPP" "HAHAHAHAHAHAHA"
Han tycker det är super kul att prata i mobilen! Undra vem han tar det efter!? ;)






Vi har busat hela dagen nästan och nu var han super trött och somnade mitt i all lek med båtar och dans.









Att pruppa är det roligaste idag.. Han fyller hela lungorna med luft och sen pruppar han med läpparna så länge att jag funderar på om han inte ska bli blå i ansiktet nästan, men i samma sekund skrattar han som en galning och gör om det igen, och igen och igen..





Jag lyckades med middagen iaf.
Theo åt stuvade grönsaker med köttbullar. Han tyckte om det :)
Just nu är det förkväll på tv. Fick nyss ett meddelande att jag ska till Brynjan imorgon, måste måste måste fixa klart lite saker där innan det stänger igen för sommaren.

Solen har försvunnit och det är grått ute så vi stannar inne för kvällen.
Holywood fruarna står på schemat ikväll :) Jag längtar massa tills på onsdag då mamma kommer hit.
Dock hinner vi bara ses nån timme just den dagen då jag ska iväg på jobb under eftermiddag kväll.. Men sen har vi torsdag, fredag, halv lördag och kanske halv söndag också :) Hur bra som helst.

Idag blev det mycket bloggande. Passar på medans den lille sover :)
Men nu får det vara nog för idag. Har en del att ta reda på efter denna super braiga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0