Måndag måndag

Måndag morgon..


I lördags åkte vi till Stockholm för att hälsa på min Farmor, även pappa och Syrran var där.
Vi åt god mat och pratade hela dagen. Farmor hade lagat 3 rätters, super gott :)
Theo var nöjd både i bilen och hela dagen :)
Jag jobbade på kvällen så vi var tvugna att åka vid 16.

Jobbet gick kanon, lite besökare så jag tog och bakade med några. Fanny var med mig hela kvällen!
Somnade ganska omgående efter att vi kommit hem.

Igår åkte Pappa och Fanny hem. Solen var framme och vi hade tvätt tid på förmiddagen.
När det var klart gick vi ut, det blev en lång promenad och jag hade gärna gått en bit till också om det inte vore för att vi blev hungriga..
Vi käkade marinerad fläskfilé! Mums.

Sömnen försvann inatt igen, men nu är Theo på suveränt humör.
Solen är redan uppe fast klockan bara är strax efter 7, det blir så mycket lättare att kliva upp då!
Fortsätter det så här ska vi UT, UT, UT :)
En svänt till brynjan kanske och om vi har tur har dom börjat ställa ut någon bänk som vi kan sitta på och njuta solen :)


Fåret Jaun på tv och jag ska röja undan morgonstöket här hemma.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: sophie

Vilken härlig stavning du har på fåret Shaun :) Idag ska jag försöka få ut oss i solen en stund oxå. Igår hade vi feber så då var vi inne hela dagen. Röja ute på altanen kanske man skulle göra oxå :P

2010-04-12 @ 10:15:32
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0