Fest!

 

Då var vi hemma.

Imorse rensade jag bort vinterkläderna och jisses vilken luftig hall vi fick. Skönt!
Sen när jag kollade ut så såg jag att det snöade och klev med ens in i en deprission :) Jag och Theo la oss och sov en stund. Det behövdes efter natten som var. När vi vaknade var snön borta :P

Sen käkade vi lunch och begav oss ut. Mot coop med Tessan och Flisan. Vi satt där och surrade och busade med barnen en lång stund. Bakom oss satt ett äldre par som köpte trisslotter och gubben vann på alla. Säkert 8 nya lotter hämtatde han ut innan lyckan var slut.

Sen gick jag och Theo mot bomhus. För ett besök hos Isabell och Sophie. Det var skoj. Skönt att tiden går lite fortare och både hon jag var ju ensam hemma så det var gott med lite sällskap.
På vägen hem tutade en bil. Den var Johans syster, Tina. Inte varje dag jag stöter på någon jag känner, eller ens att en bil tutar :)

Så nu har vi alltså kommit hem och Theo kör i världens fart runt i gåstolen, emellanåt stannar han upp och kollar på tv lite. Undra när han ska somna då han sovit rätt mycket idag. Vi får se :)

Imorgon blir det ingen mässa för mig! Min pappa ringde och han ska komma hit. Vi ska skriva på papper. Jag är numera med i Styrelsen i hans företag :) Och dessutom tar jag tillfället i akt att få hjälp med min uppgift som jag fått under utbildningen i Linköping. Den ska skickas in på måndag och jag har inte ens börjat. Det är GENUS GENUS GENUS och jag får lust att pissa på Genus. Det är så uttjatat och ganska tråkigt faktiskt! Men får jag lite hjälp kanske motivationen kommer också.

Sen blir det en akut inkallat personalmöte 17.00 för att sen gå och hem vara med familjen. :) Johan kommer ju imorgon! YES!

Ikväll ska jag se Anna Anka och Funskbyggarna! Har ju inte kunnat se det tidigare då jag jobbat, men ikväll ska jag till och med ha fest! För när Katten är borta Dansar råttorna På Bordet och jag har en chips påse, chocklad kaka och en coca cola som väntar.. Ojoj, en onsdag sonika! Och det kommer jag få höra sen när Johan varit här och snokat ;) PUSS PUSS!



Vi tar en natt i taget och natten som var lyckades vi en halvtimme längre..
Jag ger mig inte förns vällingen är helt borta natte tid. När det är löst ska jag ta mig an att få honom att sova på sitt egna rum. Jag har grävt min egen grav som tagit honom intill mig på nätterna och nu får jag sota för det.
Men det är vi mot världen under nätterna nu mera och när jag väl bestämt mig för något brukar det gå vägen.

Nästa vecka kommer mamma hit! ÄNTLIGEN :) Har saknat henne!


Nä nu ska jag göra kväll här hemma och sen drar min fest igång!
Ha de fint!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hallå vännen!



Du är duktig som kämpar på med nätterna!

Har du provat att ge honom "riktig" mat både lunch och middag? Så kanske han sover nätterna igenom?

Våran bvc sköterska sa till oss att när Sam börjar vakna om nätterna är det dags att börja ge middag också.



Stor kram

2010-04-21 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0