En dag i solen ?

Igär rensade jag balkongen. Så när pappa kommer slipper jag skämmas ;) Fy så mycket skit det var där ute sen i påskas.. Men nu är det rent iaf.
Tvätten hann jag med också.. och renbäddat och städat är det här hemma.
Har måttat och förberett allt inför ikväll.

Nu på morgonen har haft mys pys och ätit gröt, Theo somnade nyss.
Vi ska knalla ner på stan, ska bli bjuden på lunch hos Lovisa och vi ska ta en tur i skogen.
Sen hem och gör mig iordning inför kvällen. Ska bli otroligt roligt!

Det bästa av allt är att jag förmodligen har ett jobb under sommaren. Ett jobb som jag kommer trivas med. Jag har trivts inom vården också, men det här bli ännu bättre. Men än vågar jag hoppas på för mycket. Inte förns jag vet svart på vitt att det kommer funka. Men om det blir som jag vill kommer det förmodligen bli mitt livs bästa sommar! Dessutom förtjänar Johan verkligen att vara hemma. Han har längtat och kanske får båda två den bästa sommaren tillsammans :)




Nu ska vi grejja här hemma.

Ha en fin dag.. Det ser ut som att solen snart tittar fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0