Dubbel chock..

Underbara morgon.

Theo fick välling vid 23 igår, strax innan jag la mig för att sova. Kroppen värkte och jag var tveksam på om jag skulle orka vara uppe, men jag somnade så fort huvudet låg på kudden.. Och gissa om jag blev brydd när jag vaknar klockan 06 och har alltså sovit 6 timmar i rad, utan att vakna av lite gnäll eller skrik efter välling? Ger det här resultat eller var det en engångsföreteelse? Jag kunde iaf med glädje hoppa upp och vara Theo till mötes, han är alltid på jätte bra humör på morgonen, tillskillnad från mig, men idag kunde vi busa och härja från start.

När vi sen tagit oss ur sovrummet kom nästa chock!? Jag hade städat bort vintern igår.. Men naturens krafter ville något helt annat.. Det snöar för fullt, och backen är krit vit igen, träden och taken likaså.. Fan!
Om det slutar nu och solen kommer kanske det försvinner fort. Men fortsätter det så här och vräker ner, då är det bara att välkomna vintern igen.

Johan ringde nyss och fick prata med Theo, och han surrade tillbaka också :) Riktigt roligt att höra.
Men jag är iaf på topp idag och eftersom vädret är som det är fortsätter jag nog med städningen tills pappa komme hit.




Sömn är underskattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0