Den bästa...

Så var den här dagen snart slut också. Johan har kommit hem och vi har käkat lasange.
Jag är fortfarande hur trött som helst. Theo har somnat. Har är ur dålig i sin mage stackars. Jag hoppas bara vi slipper den där resorben, usch.. Tro hur natten blir? Han är glad och verkar inte ha ont iaf.

Vi kollar på Ballar av stål och dör av skratt.. Hur vågar folk?



Hoppas morgondagen bjuder på sol, massor med sol.



Jag kan konstatera att det är skit kul att hålla igång, men dock mer uppskattat då det inte händer allt för ofta. Hur man mår efteråt är något jag alltod lyckas förtränga ;) Som man bäddar får man ligga och det ska bli skönt när påsken är över.











Nu ska jag läsa min goda bok och inta sömnen som varit oförskämt frånvarande dom senaste dagarna.. men sova får vi göra i nästa liv.


Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0