23.26

En kanon bra dag.

Vi åkte tidigt till Stockholm imorse. Theo var förnöjd i bilen.
När vi kom fram satt vi och surrade lite, jag, Johan, Pappa, Theo Fanny och Farmor.
Sen blev vi bjudna på super god tre rätters. Farmor kan det där med att laga mat och dessutom är det alltid
jätte fint dukat och fixat.

Vi satt och pratade om allt möjligt. Pappa åkte före oss, men vid halv fyra gav vi oss iväg också.
Synd att jag skulle jobba annars hade vi kunnat stannat lite längre. Men Farmor verkade glad över att vi kom och hon fick ju träffa Theo som hon tyckte hade växt mycket sen sist :)

Jag och Fanny hoppade av på Brynjan och det kändes lite bittert att gå in när solen strålade ute, men jobb är jobb. Det kom att bli en kanon kväll ändå.

Bakade med några grabbar och hade allmänt trevligt även om det var få besökare ikväll.

Jag och Fanny kom hem vid tjugo i elva och nu blir det sängen när som helst.
Det känns som jag har 20 kilo grus i ögonen..
God natt och sov gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0