Tisdag...

Sista veckan hemma för Johan :S Trist.
Golvläggaren var här igår, vi får nog ny parkett i vardagsrummet.. :) Härligt.
Igår hyrde vi film, (igen) "The Mist" Johans val, den vas kass.. ;) Tantaklar och overklig.. han tyckte inte heller den var bra´, så nästa gång väljer nog jag film ;)

Var upp till Kiosken där Karin jobbade :) Hon pratade om Babysim och massa annat, hon är så trevlig. Theo är lite gnällig och jag tycker inte han gör annat än äter? Men det ska väl vara så, det säger alla.
Mellan varven bjuder han på ett leende och är faktsikt riktigt mysig!




Idag kommer dom hit från Trygg hansa och ska snacka försäkringar. Tyckte det var lysande först, att dom erbjuder hembesök och så. Idag ångrar jag mig. Vill inte alls ha hit dom.. Men det ska nog gå vägen.

Imorgon är det BVC besök igen, så då får vi se vad vågen visar :)


Johans pappa är här, dom tapetserae och dividerar, det blir bra där inne. Maggan kommer snart förbi, en hurtig människa ;) Vädret är kasst. blåsigt och grått.
Ska snart till Ida för fotografering, kanske till och med den här veckan :) hon har ju flyttat sin studio nu så det ska bli kul och se hur den ser ut. Sulle så gärna vilja gå hennes fotokurs nu i september, men kanske blir det nästa sväng istället.

Nu är det lunchdax!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi tog Isabell till "Karins" babysim när det var dags för sånt, men jag gillar inte deras upplägg. Jag tycker personligen att det är bättre att gå i en och samma grupp där man är på samma nivå som dom andra. De är dessutom dåliga med information om stängda dagar osv. Tror vi åkt dit 3 gånger helt i onödan för att de haft stängt :/ Det ligger ju ändå i Valbo så man får ju åka en bit, dessutom tar det tid att packa och drygt att bära på allt i onödan.



Hur hade ni tänkt göra?

2009-09-11 @ 18:01:56
Postat av: Emelie

Vi tänker köra på det där om det känns givande. Om inte annat för komma ut och träffa folk med andra barn som Theo kanske kan få utbyte av. Skulle dom ha stängt får vi ta oss en repa i affärerna istället ;) Går man i olika grupper?

2009-09-11 @ 20:24:25
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0