Torsdag 10/9

Då var den här dagen avslutat och jag borde krypa till kojs, men finner inte riktigt ro till det..

Idag har vi tvättat super mycket tvätt, samma visa jämt, ute i sista minut ;) men nu är det gjort.
jag och Theo har varit till Brynjan och hälsat på Ullis, hon hade dock tre möten så vi hann inte prata med varandra så mycket. Men det kommer fler dagar. Jag fick sitta i kuddrummet och amma i en timme och det enda jag funderade på hur många av ungdommarna som håglat där inne ;)

Sen blev det en tur till kvantum där vi köpte med oss saker för att kunna göra en marängsvich till kvällen.
Väl hemma blev det inte mycket gjort. Men sen kom Lovisa hit, det var hur kul som helst att träffa henne igen. Theo fick en super fin pyjamas som han förövrigt sover väldigt gott i just nu. :) Vi kollade Idol, Lyxfällan och smarrade maränger.

Morgondagen är fullspäckad.
Tänkte även försöka hinna till Bryjan en sväng igen under kvällen då jag fick nys om att Lotta var en av dom som skulle jobba :) Har inte träffat henne eller Malin på EVIGEHTER.

Men nu blir det till att krypa till kojs, resten sover ju redan :)

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0