Livrädd..

Jag kan inte hört att det ringt på dörren imorse. För när jag vaknar vid 08.00 för att Theo vill ha mat hör jag att det är en människa i köket.. Tänkte att Johan kanske glömt matlådan eller nått, men han kom ju aldrig in i sovrummet? Jag blev livrädd efter ett tag, men kom på ganska snabbt att gubben var här för att fixa kylen och diskmaskinen.. Så nu är det klart. Dom är ganska snabba ändå :)

Theo har spytt ner två ombyten inom loppet av en timme drygt :S Vi har just gjort oss klara för en stadsrunda.
Jag sa 11 till Emma men jag är redan klar. Nu gäller det bara att vagnen går in i hennes bil, men gör den inte så det så löser det sig nog ändå..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vagnen gick in:) blev lite plock men allt går bara man vill:) inte visste jag att jag köpt en familjebil;)

Tack för en mysig dag!

2009-09-18 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0